Kotikäynti

Kissan koulutusta kotonasi

Kotikäynnit sopivat monenlaiseen tarpeeseen. Kotikäynnillä kouluttaja ohjaa sinua kouluttamaan kissaasi. Koko perhe voi osallistua koulutustilanteeseen ja usean kissan kouluttaminen onnistuu hyvin samalla käynnillä.
Koulutus sisältää yleensä myös teoriaa. Varsinkin kissan ongelmakäyttäytymisen ratkaisemisen ensimmäinen kotikäynti sisältää pääasiassa teoriaa ja keskustelua.

Kotikäyntiin voidaan sisällyttää myös perheeseen kuuluvan koiran koulutus jotta yhteiselo kissan ja koiran välillä sujuisi mahdollisimman mukavasti. Meiltä saat apua myös koiran ja kissan tutustuttamiseen toisiinsa.

Tämä palvelu:
  • auttaa ongelmatilanteissa
  • lisää tietotaitoasi
  • lisää osaamistasi
  • antaa sinulle työkaluja toimia kissan kanssa
  • neuvoo sinua kissasi hoidossa ja huoltajuuteen liittyvissä asioissa
  • parantaa kissasi hyvinvointia
  • ennaltaehkäisee ongelmia
  • opettaa sinua kouluttamaan kissaasi
  • kehittää taitojasi kissan kouluttamisessa
  • auttaa sinua aktivoimaan kissaasi
Jo yhdellä konsultointikerralla opit asioita, joista on hyötyä vielä pitkään!

Luethan vielä varausehdot ennen varauksen tekemistä.

Kissan kouluttaminen:

Kotikäynti sopii ennakointiin, kouluttamiseen ja kissan hyvinvoinnin parantamiseen, kuten:
  • Valjaiden opettaminen mukavaksi kissalle
  • Hoitotoimenpiteiden ja käsittelyn opettaminen mukavaksi kissalle
  • Miten vähentää kissan stressiä
  • Temppujen opettaminen kissalle
  • Arjen taitojen opettaminen kissalle
  • Koiran ja kissan tutustuttaminen toisiinsa
  • Miten saada kissa leikkimään?
  • Kissa-agility
  • Kissan ongelmakäyttäytyminen
  • Kissan temppukoulutus
  • Kissanpennun koulutus
Jos sinulla on mielessäsi jokin aihe mitä ei ole listattuna, kysy rohkeasti info@kissakoulu.fi!

Kissan ongelmakäyttäytyminen

Kissan ongelmakäytös lähdetään ratkaisemaan laajasti kissan elämän eri osa-alueiden kautta ja positiivisesti vahvistamalla. Hoidamme syytä, emme pelkkää oiretta. Tällä tavalla tulokset ovat pysyvämpiä.

Kouluttaja esittelee ensimmäisellä käynnillä saamiensa tietojen perusteella jatkosuunnitelman, josta sovimme yhdessä. Usein ei-toivotun käyttäytymisen ratkaiseminen vaatii useamman konsultointikerran (Kotikäynti jatko -palvelu tai yksityiskoulutus etänä jatko -palvelu).

Kissan ei -toivottu käyttäytyminen:

• Kissa pissaa vääriin paikkoihin
  • Kissa maukuu öisin
  • Kissan aggressiivisuus
  • Kissa raapii sohvaa
  • Kissat eivät tule toimeen
  • Kissa raapii ovia
  • Kissa huutaa ulos
Kissan ei -toivottu käyttäytyminen voi johtua myös kivusta ja/tai sairaudesta. Tämän vuoksi konsultoinnin tueksi tarvitaan usein yhteistyö eläinlääkärin kanssa.
Käytä kissa eläinlääkärissä viipymättä, mikäli kissalla ilmenee mitä tahansa hiekkalaatikkoon liittyviä ongelmia.

Ongelmat kissan kanssa:

• Kissan kynsien leikkaaminen ei onnistu
  • Kissa pelkää matkustamista
  • Kissan lääkitseminen
  • Kissan turkinhoito
  • Kissa pelkää kantokoppaa
  • Kissa pelkää vieraita

Kotikäynnin hinta sisältää ennakkotietojen- ja materiaalin läpikäymisen, suunnittelun, kirjallisen materiaalin, raportit, matkaan kuluvan ajan sekä kustannukset, itse konsultointiin kuluvan ajan, hygieniatarvikkeet, vaatteet ja muut tarvikkeet sekä tarttuvien tautien leviämiseen ehkäisevät muut toimenpiteet ja siihen kuluva aika, lisäksi sähköposti/puhelu -avun (alle 30min) 1 kk ajan viimeisimmän konsultoinnin jälkeen.

Kotikäynti Uusimaa 60min

Price: 99 EUR