Etäkonsultointi

Etäkonsultoinnit pidetään oletuksena Teamsin välityksellä kamerayhteydellä.
Mikäli haluat vaihtaa konsultoinnin toteutettavaksi Zoomilla, Skypellä tai whatsapp -videopuheluna, voit varausta tehdessäsi kirjoittaa toiveesi "huomautuksia" -osioon tai laittaa sähköpostia osoitteeseen info@kissakoulu.fi

Konsultointi etänä
Sopii sinulle, joka haluat oppia yleisellä tasolla esimerkiksi kissan oppimisesta ja kouluttamisesta. Konsultointi -ajan voi myös varata, mikäli pohtii ennakoiden esimerkiksi miten valmistautua ennen kissan hankintaa. Konsultointi sisältää teoriaa ja keskustelua. Sopivia aiheita on mm.
  • Hankkisinko kissalleni kaverin?
  • Miten saa kissan tulemaan toimeen koiran kanssa?
  • Miten kissa oppii?
  • Mitä kissa tarvitsee voidakseen hyvin?
  • Kissanpentu tulossa kotiin
  • Hankkisinko kissan?
  • Miksi kissaa kannattaa kouluttaa?
  • Kissan elekieli
  • Kissan virikkeistäminen ja aktivointi
Tämä palvelu:
  • antaa vastauksia kysymyksiisi
  • lisää tietotaitoasi
  • tarjoaa työkaluja pitkälle ajalle kissan kanssa toimimiseen
  • neuvoo yleisellä tasolla kissan hoidosta ja kissan huoltajuuteen liittyvissä asioissa
  • auttaa sinua tekemään valintoja
  • lisää kissasi hyvinvointia
  • ennaltaehkäisee ongelmia
Jo yhdellä konsultointikerralla opit asioita, joista on hyötyä vielä pitkään!

Konsultoinnin hinta sisältää suunnittelun ja itse konsultointiin kuluneen ajan. Varaa konsultointiin omat muistiinpanovälineet.

Yksityiskoulutus etänä
Sopii sinulle, jos kissan kanssa on ilmennyt jokin ongelma, kuten
  • Kissa pissaa vääriin paikkoihin
  • Kissa maukuu öisin
  • Kissan aggressiivisuus
  • Kissan pelot
  • Kissan kynsien leikkaaminen ei onnistu
  • Kissa pelkää kuljetuskoppaa
  • Kissa raapii sohvaa
Yksityiskoulutus etänä sisältää pääasiassa teoriaa ja keskustelua.

Kissan ei -toivottu käyttäytyminen voi johtua myös kivusta ja/tai sairaudesta. Tämän vuoksi konsultoinnin tueksi tarvitaan usein yhteistyö eläinlääkärin kanssa.
Käytä kissa eläinlääkärissä viipymättä, mikäli kissalla ilmenee mitä tahansa hiekkalaatikkoon liittyviä ongelmia.

Huomioithan, että ongelmat kissan kanssa voivat vaatia useamman konsultointikerran. Kouluttaja esittelee ensimmäisellä käynnillä saamiensa tietojen perusteella jatkosuunnitelman, josta sovimme yhdessä.
Koska etäkonsultoinnissa kouluttaja on täysin asiakkaan tarjoaman tiedon ja materiaalin varassa, eikä välttämättä näe eläintä riittävästi, voi tämä vaikuttaa konsultoinnin onnistumiseen. Kouluttaja ehdottaa kotikäyntiä, mikäli hän arvioi sen olevan tarpeen koulutuksen onnistumiseksi.

Kissan yksityiskoulutus etänä sopii myös ennakointiin, kouluttamiseen ja kissan hyvinvoinnin parantamiseen, kuten:
  • Valjaiden opettaminen mukavaksi kissalle
  • Hoitotoimenpiteiden ja käsittelyn opettaminen mukavaksi kissalle
  • Miten vähentää kissan stressiä
  • Temppujen opettaminen kissalle
  • Arjen taitojen opettaminen kissalle
Yksityiskoulutukseen voidaan sisällyttää myös perheeseen kuuluvan koiran koulutus, siltä osin mitä etänä on mahdollista, jotta yhteiselo kissan ja koiran välillä sujuisi mahdollisimman mukavasti.

Tämä palvelu:
  • auttaa ongelmatilanteissa
  • lisää tietotaitoasi
  • lisää osaamistasi
  • antaa sinulle työkaluja toimia kissan kanssa
  • neuvoo sinua kissasi hoidossa ja huoltajuuteen liittyvissä asioissa
  • parantaa kissasi hyvinvointia
  • ennaltaehkäisee uusia ongelmia
  • opettaa sinua kouluttamaan kissaasi
Jo yhdellä konsultointikerralla opit asioita, joista on hyötyä vielä pitkään!

Luethan vielä varausehdot ennen varauksen tekemistä.

Hinta sisältää ennakkotietojen- ja materiaalin läpikäymisen, suunnittelun, kirjallisen materiaalin, raportit, itse konsultointiin kuluvan ajan ja lisäksi sähköposti/puhelu -avun (alle 30min) 1 kk ajan viimeisimmän konsultoinnin jälkeen.

Yksityiskoulutus etänä jatko
Jatko -palvelu on tarkoitettu yksityiskoulutuksen jatkajille, joiden edellisestä konsultoinnista on kulunut max 3kk.

Mietittekö jotain aihetta, jota ei ollut listattuna? Ajanvarauskalenterissa ei ollut lainkaan sopivia aikoja? Ota rohkeasti yhteyttä info@kissakoulu.fi ja kysy lisää!

Konsultointi etä 30min

Price: 30 EUR