Yrityksestä

Missiomme on edistää kissojen hyvinvointia lisäämällä niiden parissa toimivien ihmisten tietoja ja taitoja. Teorian lisäksi ohjaamme käytännön tekemisessä, kuten kissan käsittelytaidoissa ja kouluttamisessa.

Kissan käyttäytymisen ja hyvinvoinnin asiantuntijana tarjoamme konsultointia, luentoja ja opetusta oppilaitoksille, yrityksille ja yhdistyksille.

Kissojen omistajille tarjoamme kissakoulutuspalveluita, kissojen käyttäytymisneuvontaa ja kissojen ruokintaneuvontaa ammattitaidolla – aina yksilöllisesti ja kissan ehdoilla.

Erityisosaamistamme on kissan arkinen hyvinvointi: kissan ruokinta, hoitaminen ja arjen taidot. Näitä ovat esimerkiksi kissan stressin vähentäminen, ihmisen ja kissan suhteen parantaminen sekä kissan pelkojen helpottaminen. Myös esimerkiksi onnistuneet hoitotoimenpiteet ja kissan mielestä mukavat käsittelytilanteet edistävät kissan hyvinvointia. Stressiä vähentää myös kissan lajityypillistä käyttäytymistä ja erityispiirteitä huomioiva sisustus, aktivointi ja virikkeistäminen.

Kissa-ammattilaisena tietomme on ajantasaista ja tieteeseen perustuvaa. Hyvinvoiva ja onnellinen kissa on jokaisen kissanomistajan tavoite - lisäämällä tietoa ja kehittämällä taitojamme tämä on mahdollista.

Teemme mielellämme yhteistyötä kissojen hyvinvoinnin edistämiseksi. Kysy lisää tai kerro ideasi!

Seuraa meitä somessa!

Lupaamme, että:
  • Kissan hyvinvointi ohjaa kaikkea toimintaamme, koska se on meille kaikkein tärkeintä.
  • Koulutusmenetelmät perustuvat toivotun käyttäytymisen vahvistamiseen ja kissan kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin lisäämiseen.
  • Tietotaitomme on aina ajankohtaista, koska ylläpidämme osaamistamme aktiivisesti.
  • Kohtaamme kissan ja omistajan yksilöinä.
  • Työskentelemme kissan ehdoilla ja lajityypilliset ominaisuudet huomioiden, koska vain siten voi aidosti edistää kissan hyvinvointia.
Lisäksi olemme sitoutuneet Suomen eläintenkouluttajat ry:n eettisiin sääntöihin.

Visiomme on hyvinvoiva kissa keskellä ihmisten kiireistä arkea!

Yhteistyössä

Johanna Lankila ELL, ISFM AdvCertFB